05/02-11

somsagt så var jag hos Idde igår med Linn,A Myran och Linn Larsson. Först när jag å Linn A kom så väntade vi på  Linn L. När hon kom så gick vi ut å började sparka medans Myran å Idde började jogga. När vi var vid IP (fotbollsplanen) så skulle Linn hem. så då var det Jag å Linn A som sparka. När vi var framme så gjorde Idde varm oboy med grädde mums, efter det så tog vi lite annans igrädden å käka upp det hehe :). Sen åkte myran hem då var de bara jag,linn a och Idde kvar så då pratade vi lite å kolla på tv sen så gjorde Idde mat :).
..................................................................................................................................................................

DAG 1 (Presentera dig)

Jag heter Elin Grinde och är 14år. bor i härliga Härjedalen i en liten by som heter <3 Hede <3
Har två syskon en bror och en syster. Caroline 21år och Andreas 19år. Har en mamma och en Pappa. Mamma Lena 44år och Pappa Mikael 46år. Har 3 hundar och ett Marsvin.
Hundarna är Spira, Look och min lilla Nowa :)
Och Marsvinet Sakria :)
Jag är en Sprallig, väldigt pratglad tjej med mycket humor i haha :D
Jag spelar Gitarr. Tycker om MUSIK, fotboll, å vännerna såklart plus CHOKLAD och mera gräjor.
På sommarna så åker vi alltid till östhammar lite utan för Uppsala för att träffa Morfar och Eva mycket trevligt.
Ja jag lyssnar för det mesta på Rock, techno å för de mesta lyssnar jag på såna nya låtar som precis har kommit ut  :). 
Ja nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva. 

Men vi höres hey hey........
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0