08/02-11

tjo hej. Idag så fick vi reda på matte provet. Som sagt skrev jag förut att det gick jätte bra. De gick bra fick 25p (G) hehe. Men nöjd är jag. På sprv så hade vi lekar vi blir indelad i olika grupper sen fick vi ett papper där det stog en lek vi skulle göra med klassen. Så sen gick vi till infosalen för att leka allas lekar haha, Så gör vi på våran lektion ;D
Efter skolan så följde Idde Nääs mig hem SÅKLART gick vi in på datan å fixa lite där. Sen snacka vi lite om allt
........................................................................................................................................................................

Dag 04 - Vad du ätit idag


Jadu.
frukost så drack jag äppeljouice
Sen var det lunch SKOLAN åt korv å mos
Middag: Potatisbullar å bacon medans pappa käka kebab (tkr inte om kebab faktiskt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0