14.45

Tjohej, Iveckan har jag gjort prov, prov, prov 

Måndag: var jag i Östersund för att gå till ortopeden INTE optikern skrev fel förut. I såfall ska jag röntga med på måndag i Sveg, missar halva dagen på skolan vilket är skönt. 

Tisdag: Skolan: Var som vanligt tränade på proven vi hade.... Efter skolan drog jag till Funäsdalen.

Onsdag: skola, 
Engelska: träna på redovisningen
Ma: tränade på prov
Sv: Samma gammla vanliga
Idrott: Skridskor fick ont direkt så jag fick inte vara med så då satt jag med Simon å Anniqe & kolla när dom andra ramla...hehe....
So: inget
Engelska sprv: träna och träna

Torsdag (går) hade vi prov i Matte gick skit bra tyckte jag verkligen

Fredag (idag) så hade jag prov i engelska vilket oxå gick jätte bra. Hade redovisning (my music) hade Joan Jett.
Sen kl 13.20 hade vi Matte prov Bdel. Super svårt men det gick nog bra endå

Idag så ska jag kanske åka till Idde med tjejerna. Idde & Myran ska ut å jogga så vi andra ska åka sparck/stv efter haha. LATMASKAR

nu ska jag faktiskt blogga varje dag helt sjukt.
+ jag ska käka plannstek/stv idag YÄÄÄÄSS

......................................................................................................................................................................

 Dag 01 - Presentera dig
Dag 02 - En skada
Dag 03 - Dina föräldrar
Dag 04 - Vad du ätit idag
Dag 05 - Din definition av kärlek
Dag 06 - Din dag
Dag 07 - Din bästa vän
Dag 08 - Din drömkille.
Dag 09 - Din tro
Dag 10 - Dagens klädsel
Dag 11 - Ditt syskon
Dag 12 - Om jag var miljonär.
Dag 13 - Denna vecka
Dag 14 - Vad du bar idag
Dag 15 - Dina drömmar
Dag 16 - Din favorit sak att göra
Dag 17 - En rädsla.
Dag 18 - Din bästa födelsedag
Dag 19 - Något du känner dig trygg med.
Dag 20 - Den här månaden
Dag 21 - En annan tidpunkt
Dag 22 - Något som upprör dig
Dag 23 - Något du längtar till
Dag 24 - Något som gör dig gråta
Dag 25 - Ett första
Dag 26 - Din rädsla
Dag 27 - Din favoritplats
Dag 28 - Något som du missar
Dag 29 - Din ambitioner
Dag 30 - En sista stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0