19-08

Heaaj. nu har jag kommit hem från Östhammar såklart dog min kamra när jag kom fram precis :(.
Jaja jag var på kolmården faktiskt jätte spännande å se alla djur. De var typ dåligt väder hela tiden när vi kom så jag har bara suttit inne å kolla på alla olika filmer, o just ja jag träffa kusin å morbror oxå riiktigt roligt :).
I veckan så har jag inte gjort något alls. Har varit på Fobollsträning plus match men förlora som vanligt hehe. I går så köpte jag Remember me eller jag betällde ifrån CDON så den kommer säkert i morgon.
I dag så har jag nog solat hela dagen sen så bestämde jag mig att gå med Linn lite men jag har så himla ont i ett knä för två år sen så hade jag inflammation i knäet jag hoppas bara inte jag får de igen..?

På mondag börjar skolan tänk att lilla jag ska börja i 8an? 
                                                                                                          

            
 

                                          ♥
Peace and love// elin

Kommentarer
Postat av: linda

FIN blogg! <3

2010-08-19 @ 22:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0