nytt inlägg och header 26-8

Helloj

Mondag 23/8- skolan börja, gjorde nästan ingenting men vi gatt sluta 15.00 endå. Ingen i klassen hade förändras så mycket faktiskt eller killarna som hade snaggat sej så ganska olika ut en de gjorde förre.

Tisdags 24/8- gick upp kl 07.20 kädde på mig drack lite Provia (gött) sen så åkte jag till skolan första timmen hade vi Matte de var faktiskt lite roligt för engångskull sen hade vi kemi lika tråkigt som vanligt :S
sen på So`n så gjorde vi inte så mycket prata mest, om man börjar prata om typ musik med Östen då tror han att vi har musik plötsligt så han pratar instrument och allt med oss då ;-). sen när skolan var slut gick jag hem och kollade på Remember me har någon sett den filmen? Om inte så måste NI.

Onsdags 25/8- igår så gjorde vi inte mycket alls på skolan tror jag, jo vi fick träffa våran nya Rektor hon värkade  snäll. sen hade vi idrott vi brukar ju alltid ha dans (bugg,jazz,foxdrott) sen brukar vi ha en dansavsluting med 6,7,8,9 med middag efterrätt och sen dans. men nu ska vi ha dans med hela härjdalen 6,7,8,9 i folketshus isveg de kommer fan nästan var 300 elever som ska dansa då ju ? jaja på jumpan spela vi brändboll vårat lag förlora som vanligt hahax) på kvällen åkte jag buss till stan

torsdags 26/8- I dag åkte jag hem från östersund så jag missa halva dagen på skolan när jjag kom så hade vi 100min hempunskap men magda. sen så hade vi elevensval i infosalen där alla på högstadiet samlades för att välja vad man vilde göra. själv tog jag 1-mat 2-läxhjälp för de kommer vara mkt prov nu så man kan plugga lite extra sen 3- bild.
nu gör jag ingenting sitter här och lyssnar på musik som vanligt.'
just ja ny header har jag ju, jag kommer byta snart igen den vart inge bra så jag xP




                             
den här sången har jag nog gått runt å sjungt iflera veckor nu!'
                                      
                                      ♥
peace and love//eliin

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sööt blogg! ;)

2010-08-29 @ 19:39:28
URL: http://vildamathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0