Jag har inte glömt bort er!

Hejj.Jag har inte glömt bort er.Men jag har faktiskt varit uppe istugan så de var ju en anledning.Och sen har de ju varit prov Kemin  t ex, Jag fick G kan ni tro de ne inte jag ellefall.
Ifredags så var jag med linn efter skolan,först gick vi hem till mig å åt glass,sen gick vi till Linn å gjorde lite allt möjligt t ex en viss Person ringde Som börjar L slutar på A!
Sen "gick" jag hem för vi skulle upp till stugan men de dröjde ca 4timmar innan vi packade å stack pappa tyckte jag var så seg så jag fick åka med mamma typ 20.15 haha.
Lördan hände de nothing mamma och pappa åkte på en liten skotertur. Men jag satt fast vid datan För jag hittade ett spel men såklart så fattade jag ingenting.Sen ida näär jag ville spela de igen För jag hade ju entligen fattat hur man gjorde,Ne då hade jag ju råkat radera spelet oxå.Attans otur jag har nu på sistone.

Ne nu ska jag "hjälpa" pappa å laga maten .

Herrå alla go glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0