Kid singing Britney Spears scared to death by his mom

                                    Hejsan

 

Hej där. Nu har jag gjort So provet - Grekerna , Jag tyckte de gick jätte bra  Lättare en jag trodde. Skolan var rolig,var med linn och man vet ju inte vad vi hittar på om dagarna hihii.

Slutade kl: 12.50 Så de betyde att vi bara har 3 lektioner på fredagar  So,Eng,Sv 

Nä jag kom hem så kolla jag lite på nätet å hittade lite roliga saker på youtube. T ex. en liten kille som sjunger Britney Spears å på slutet blir skrämd av sin mamma,Vet inte riktit om han svimmade för  han bara falde ihop :/.  

Nu eller snart blir de Lets dance för min del,Mamma & de ska ju kolla på OS.

Ne nu ska jag gå å mysa lite med nowa å lets dance sen heja mattias.

Herrå alla go glada!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0