Tiden går fort

                                   Hejsan

 

 

Hejsan svejsan.  Måste tiden gå så fort  hela tiden Caroline fyller 20år imorn de kändes nyss som att man var två år och lekte med hons barbies hihi.

Isåfall  e de prov i SO imorn jag känner mig ganska säker på allt faktiskt, bra de hoppas jag.

 Snart är de ”sommarlov” elle ja kanskee inte. Men de är de jag säger tiden går jäkligt fort tkr jag .

 

Nu vet jag vad jag ska berätta :

Så här Myran och Jag satt å åt lunch så kom de några barn å skulle krama nån gamal,Då tittade myran lite då sa barnet ”varför tittar ni på oss” myran bah Ööö,sen ba- kan ni sluta titta på oss sa barnet  , jag fattade nadda?

Sen när de gick å skulle äta så skreck Myran och jag – VARFÖR TITTAR NI PÅ OSS?? För vi skulle härma då.Då kom dom igen å fråga varför vi tittade på dom,Myran och jag fick nästan utbrott Vi hållde på å skratta ihjäl oss så alla kolla på oss asssss pinsamt. Sen fråga dom så hela tiden Jag bah:men va f **an tror du?

Sen skrattade jag och myran ända mer HAHAHAHA!!  Mm

Sen när vi skulle gå så föllde de efter oss hela tiden vi bah, Kan ni gå o muka mot eran ålder istället för vi måste ha friiiii luft .

Hahaha ja så var våran lilla berättelse om våran dag .

Dagens låt blir

Bang Bang Bang Bang . Den låten har jag haft i huvudet hela veckan ithink

Herrå  alla go glada!

 

 

 

 



Kevin Rudolf - Welcome To The World


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja tänk vad tiden går fort elinsson:) DU är bäst!

2010-02-19 @ 15:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0