hejhopp

Hejsan,Vilken dag de har varit först blev de so då var de någon film om antaktis riktig bra film asså.Sen blev de eng träna ca i 30min resten av timmen så kolla jag lite på robert pattinson bilder på google hihi, Åå sen blev de dax för lunch Gottgott + jag fick reda på att jag klarade matten vilken lättnad.Sen blev de lite sv med frågesport sluta klockan 12.45 Så himla skönt. När jag kom hem så blev de datan skulle fixa nå musik som jag ska ha på eng.jaja ska sitta uppe väldigt länge ida för de är nån gala för Hethi ne men jag ska kolla på galan för robert är med;P nu så blir de lite musik för er:





Nuclear






Cherie Currie - Cherry Bomb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0