Gud vad tur jag har

Hejjjjjjoooojjjjj, jag har vunnit Eclipse soundtrack :) Jag in på thetwilightsaga å såg att man kunde vinna soundtrack så jag skrev då var som var de bästa i eclipse som man längtar mest till. jag var den sista som skrev de kvar ca 5min var på tävlingen. Idag så såg jag att de hade lottat ut mej för att de tyckte att jag hade bäst förväntningar typ. De var 200 som hade röstat de hade typ skrivit samma sak t ex, när Edward ***** till Bella. så jag tänkte att de skulle bli lite roligt med något annat. så jag vann ;P


Nu ska jag kolla på eurovision song contest 

P.S imorn blir de fotbollsmatch ska åka ca 4timmar med bil huwa.
 

Kommentarer
Postat av: JosefineP

SV: Hejsan! Jag var inte riktigt medveten om detta så jag tar bort inlägget nu, tack för tipset :)

2010-06-03 @ 21:06:53
URL: http://josefinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0