Sry, kollar på ghost whisperer

Helloj, Imåndags skriv ju jag att jag stukade foten de var viissst en spricka tror vi, klant Elin.
itisdags var jag i sveg med Linn å kolla på grand prix, om ni vill se hela så gå in på www.sveg.info där ser ni Delicioz ( dom vann ) de var super duktiga.
Igår så gjorde jag fysik prov, jag tyckte de vara gör svårt, så jag sa till jon att han fick rätta provet tills nästa lektion, för jag visste att jag skulle på ig så jag kunde göra de idag då, men de visade sig att jag fick VG, de brukar alltid bli så åt mig, jag tror jag får ig så får jag g vg  mvg  typ.
Idag så gjorde vi inge typ på so`n så hörde vi på någor skit som ingen iklassen var dugg intresserad av såg de ut som.

förlåt om de är felstavat med jag kollar på ghost whisperer såå jag kollar på tvn medans jag skriver.

imorn blir de engelska prov, jag tror de går bra pappa förhörde mig å han sa
 " du Elin du är ju mycket bättre på engelska en på svenska" ja de är ju bra jag ska ju flytta till L.A sen ju, De är en sak jag måste sen när jag blir stor kanske ett halv år eller något!




SNYGGINEN ROBERT PATTINSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0