KEVIN RUDOLF (L)

Hejsan morsan hejsan stabben, Ida så har inte jag gjort så mycket först så hade vi mentortid. Sen matte tråkigt som vanligt då, sen sv, sen idrott simning (lekar) vad med halva sen var jag så j**vla osmart så jag stukade tån ibasängen, så nu kan jag knappt gå ;p. Sen så hade vi mat ringde morsan å fråga om en foppatoffel för foten kom inte in i mina andra skor så hon kom å lämna 1foppa, såg lite roligt ut jag halta med en foppatoffel på en fot haa. Sen blev de so. Ca 13.45 så gick vi på kontsert dom var bra på att sjunga faktiskt.

Imorn blir de Sveg för mig och Linn ska kolla på GRAND PRIX 2010 ska kolla på Linns syrras band " delicious" lycka till.


nu ska jag vissa upp en liten liten strut mamma köpte idag !




Om de ska vara en sångare så ska de vara KEVIN RUDOLF 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0