27/11

tjena tjena mittbena, idag/går är de fredag å vi har haft engelska prov de gick såklart PISS.
I tisdags så var jag,myran å Ann i funäsdalen för vi skulle dansa lite, åkte till Funäsdalen idag/går oxå men då var de med Fotbollslaget vi hade ju Fotbollsavslutning nja gick ju så där kom sist såklart. sen efter bowlingen blev vi bjudna på glass av Håkan. de här var sista året för mig med fotboll tror jag? 

Olle är ju tame fan deen bästa på idol jö, själv tyckte jag att Minnah skulle åka ut i stället för Linnéa   

FÖRESTEN IDDE FYLLER Å IDAG 14BAST!




(Har säkert sjungt den här låten hela månden men man tröttnar inte pårren)  

Anges Obel- Reverside 
             ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0