17/11

Men tjena bloggen, har nästan glömt bort dig faktiskt, hehe. 
Jag är sjuk eller inte ja sjuk men ont i halsen å är super förkyld :'(
ska försöka gå på skolan imorgon (Y)
såså vad ska jag skriva om??
...........................................................................................................................................
höstrocken:
Var väl rolig, eller? jo men visst jag var med Idde å Linn där så då blev de roligare SÅKLART....
...........................................................................................................................................
Linn's tjejmiddag:
Var rolig, men det var bara jag å Idde där :o?
Middag: kyckling med klyftpotatis å bea :*
efterrätt: Chokladpudding
.
Efter det så åt vi mer (chips,dipp) å kolla på Paranormal activity. mitt i filmen så spela jag på linns dragspel jag var ju jäkligt bra å comp spela Marlene å jessika ;)
kom hem 00.30 sjukt rolig var de <3
............................................................................................................................................




Elton john- your song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0