25/10

Okej right, fysik är nog inte min bästa ämne i skolan, har prov i morgon jag kan allt men jag kommer nog få IG?
okejokej, ja just ja jag har ju fyllt 14is förra söndagen på lördarn hade jag tjejmiddag å filmkväll då, jag fick SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mkt choklad men de är så mhmmm gott. isåfall de var en super lyckad kväll (natt) Linn å jag gick å la oss 05.00 tror jag? å vakna typ halv 10 yey snacka om pigga vi var.  BÄSTA LINN fyllde på mondagen. Har oxå haft prov i Matttee de gick bra 21p å G var 17 så jag kännr mig jäkligt nöjd faktiskt för kapitlet var skit svårt tyckte jag. ne nu ska jag inte skriva ngt mera tycker jag för så blir de lång tråkigt åt er, så bye bye and we a see you later maybe?







                      king låtar





Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg bild du lagt upp ellesson ;)puss syrran

2010-10-27 @ 16:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0