förlåt om jag skriver så slarvigt och fel stavat

Fy fan vad kul de var igår. Vill verkligen göra om det, men de är bara å vänta 2veckor till. okej nu ska jag vad jag gjorde igår.

(förlåt som jag skriver slarvigt med jag skriver så snabbt å de kan vara väldigt mkt fel stavat)

Först kom myran för jag skulle få åka med hon till Idde, När vi var framme där så väntade vi på att några andra skulle komma, efter de så satt vi oss å åt en jätte god tacopaj efterett blev de ananaspaj (mums). Sen så gick vi å kollade på instängd2 men efter vi hade sett 5min på den så stängdes allt av bara sådär ingen visste vrf. När vi skulle ta ut skivan från dvdn så fick man inte upp den så då fick man inte upp låket jag tyckte de var super läskigt iallafall. Men sen så kom Tina för vi skulle få låna tosses dvd. när vi satt igång filmen så funkade de, fan jag tror nog att Olivia tyckte filmen var rätt så läskig för varje gång monstret kom så skrek hon så man blev döv. hehe.
Sen efter de så bestämde vi att vi skulle spela lite kort. Nja kort kan man väll inte kalla det, vi gjorde mest följa jån/jon? de var super roligt efter de så kastade Idde å Olivia ägg till varandra men båda sprack x) sen blev de lite vattenkrig hahahaha. jaja men kvällen var så jävla lyckad de är ju de som räknas ellerhur??

2veckor så fyller jag 14 år jippie.   


 

                       yes i like it

peace and luuuvve//elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0