04-09

Nu har jag bestämt att jag ska blogga varje fredag eller jag de hoppas jag då, Igår så kom Fredrik, Caroline & Andreas som jag inte har sett på 2veckor för de har varit i turkiet, Å de betyder att jag fick tillbaka min efter längta mp3 <3 
i veckan har vi inte gjort så mkt faktiskt på skolan, men torsdagen så hade jag och Linn hhk två gånger sjukt jäkla roligt fakriskt. först med klassen grupp2, då bakade vi äppelkaka och äppelpaj så då åt vi de, sen kom jag ju på att vi hade hhk på elevensval oxå så då gjorde vi rulltårta SUPER (Y)
igår (ffrree) så kolla A och B på natt på museet forts, för vi A kolla i torsdags oxå.
 
nu kommer de olika låtar jag har på mp3n jag brukar lyssna på

KKV- just nu



Johnossi - Man Must Dance





cookie monster ginger pubes






Peace and love//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0