18/9

skrev jag att vi skulle ta dom förut?? glöm det hörni de gick inget vidare, de kan jag lova. Asså alla måste nog hålla med mej vad fan spelade vi fotboll idag? så här dåliga har vi inte varit på länge. Jaja de var mina NEGATIVA TANKAR. Sen så åkte alla i fotbollslaget till sibyla å käka lite där. När vi skulle åka hem så skratta jag, idde, sanna & ellinore hela vägen till hede jag lovar. juju

just ja vi hade kemiprov i torsdags, tyckte att de gick så där men OMG jag fick vg+ ett jävla poäng i från MVG! men vad ska man säga jag är super duper glad endå, lixom huvudsaken att man får G. 


 

   ~The Doobie Brothers Listen to the Music ~
  
     A

Kommentarer
Postat av: du vet vem ;D

haha 15-0 mot ope!?

Bara för att vi vann me 6-1 mot dom :D

nerrå ni kämpa säkert bra ändå, love u <33

2010-09-18 @ 19:57:23
Postat av: Therese

sv: den handlar typ om 6 personer som är ute på en båt och typ firar en killes födelsedag. sen blir det väldigt varmt och alla hoppar i havet för att bada (de är mitt ute i ingenstans) dock har de glömt att lägga i stegen, så de kommer inte upp sen. så till sist vänder de sig emot varandra.



lite bra, men samtidigt lite dålig haha :D

kram!

2010-09-19 @ 20:57:03
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0