jag blir så jäkla förbannad.

Haajjs, Igår var klass 8 till funäsdalen och gick på fjälmuseet vi fick se någon film där oxå. Sen så gick vi och åt mat på skolan i funäs, de har väärldens långa backe till den där jävla skolan så nu har jag typ träningsvärk i rumpan x).
Idag så har vi haft elevensval så bakade vi tårta yeah, www.mixxx.blogg.se och min vart lätt godast, super god vart den i allafall. På svenskan så kolla A&B på robinson cuorse/stv fel, den var lite läskig faktiskt, ellefall kannebalerna BLÄÄÄ.

Just ja fn, vi hade skolfoto idag men asså skit kan JAG aldrig bli bra på kort eller? Jag blir då jäkla arrrrrg. :S hoppas de blir bätte imorn när man ska ta med elevråd........ 


peace and luuvvee//elin



  

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejj elin

2010-09-30 @ 20:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0