09-09 torsdag

Hejsan på er! blir ett inlägg idag istället för att jag å mamma ska till östersund i morgon så vi tänkte åka direkt efter skolan. Idag så har de varit friidrottsdag tyvärr så fick jag inte vara med på 60m, höjdhopp & längdhopp bara för att jag har fel på mina knän, men jag fick vara med på kula de som jag är sämst på såklart. Jag tycker att jag har blivit sämre och sämre för varje år nästan. Jaja, isåfall på lördag blir de filmkväll hos Maja-Myra hon fyller ju faktiskt 14år då grattis till hon. Vi ska se Instängd och nån annan film kanske, första gången jag såg Instängd tänkte jag att jag aldrig skulle se den igen för den var så j*vla läskig + att jag hade sett Instängd 2 oxå, dubbelt så läskigare. Jag får nog ha massa kuddar omkring mej ;). 

Imorn blir de oxå Bio  "i rymden finns inga känslor" jag såg den tralien när jag såg eclipse å tänkte direkt att jag skulle se den filmen för den värka så jäkla bra.


de kommer bilder ifrån idag nån annan dag förr just nu kollar jag på idol 2010 jätte bra!!








peace and love// elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0